Re: domeny.pl = oszuści?

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 08:47:31 MET DST

moldovenu wrote:

> Może w międzyczasie została zarezerwowana przez innego rejestratora?
> Zanim blokada zeszła (bo nie było płatności), wyglądało na zewnątrz
> jakby została kupiona /ktoś wie dokładnie, jak wygląda ten proces przy
> rejestracji domen typu *.com - co się dzieje od chwili sprawdzenia "czy
> jest wolna" do momentu potwierdzenia transakcji? - szukałem, ale jakoś
> nie znajduję/

Domeny .com nie sa rezerwowane. Placisz i masz. Pod wzgledem bookowania
.pl sa wyjatkowe tak naprawde. eu. tez nie mozna rezerwowac. Domena jest
wolna, zajeta i zablokowana. Przy .com jest taki smieszny numer, ze jak
wygasnie, to po jakims czasie mozna ja odzyskac, ale za znacznie wieksze
pieniadze.

Co do .com nie mam pomyslu jak mogl byc taki numer, z .info bym sie nie
zdziwil, ciagle cos sie dzieje z tymi domenami.

wer