W wiadomości od Andrzej napisano:
> Swoją drogą - jeżeli się już klienta przyzwyczaiło do pewnego
> standardu obsługi, to zmiana wpływa potem bardzo niekorzystnie na
> wizerunek firmy.
Zgadza się, i dlatego sam pilnuję procedury, że klientów biznesowych:
1. należy standardowo przynajmniej 3 razy poinformować via e-mail o
planowanych pracach mogących negatywnie wpłynąć na ich ciągłość łączności ze
światem
2. w razie jakiegoś fuck-upu należy natychmiast obdzwonić wszystkich i
wyjaśnić przyczyny przerwy tudzież przeprosić za chociażby kilkuminutowy
dyskomfort, zanim klienci zdążą zadzwonić do nas.
-- TOM AS33868 MAN ChiWriter byl bardzo fajnym edytorem tekstu - jak sie na nim prace pisalo, to zadne animowane psy dupami nie szczekaly.Received on Wed Apr 19 00:40:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Apr 2006 - 01:40:02 MET DST