Re: Padlo TKT

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 23:36:07 MET DST

Użytkownik "Mariusz "Lesio" Leśnikowski" <3x3n3t@p0czt4.fymy> napisał w
wiadomości news:e23llq$tu7$1@cn.com.pl...
> Dzisiaj od okolo 12 do 18 padlo calkowicie TKT
> w Czestochowie. Podobno znowu swiatlowod ktos chcial ukrasc myslac ze to
> miedz. W ciagu roku to juz 3 taki przypadek, a zastanawia mnie jedno, ze
> taka duza firma do tej pory nie wyciagnela zadnych wnioskow z dwoch
> ostatnich incydentow. Po co komu jakies lacze backupowe, w koncu bez
> neta da sie zyc.

Biore od nich lacze w miejscu miedzy Katowicami a Czestochowa, musze
przyznac ze TKT dzialalo do niedawna dobrze, ost. zdazaja sie krotkie
przerwy, dzis rowniez u mnie TKT nie dzialalo. Nie podpisalem jeszcze nowej
umowy, ale zaczynam sie zastanawiac, bo troche za dlugo to trwa: przerwy
bardzo krotkie, ale bardzo czeste od ostatniej awarii w Wawie.

Wlochaty