Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 18:44:46 MET DST

Adam napisał(a):

> A to ciekawa teoria, rozwin ten watek bardziej :)
Podejrzewam ze to byl podobny problem jak koledzy opisuja w watkach
wyzej. Poniewaz bezposrednio nie bylem sprawa zainteresowany to nie
wylapalem wszystkich szczegolow o ktorych kolega opowiadal.

Jesli interesuje cie teoria to zglos sie do GTS moze ci to wyjasnia, ja
osobiscie nie korzystalem i nie zamierzam korzystac z SAF ani ogolnie
innych radiolinii bo tego nie potrzebuje. Ale dla zaprzyjaznionej firmy
to rzeczywiscie byl problem. Nie wiem dokladnie i nie zamierzam tego w
zaden sposob weryfikowac bo to jest luzna rozmowa a nie rozprawa sadowa
nad SAF. (na temat ktorego jest wiele teorii np. ze bardziej oplaca sie
kupic na Ukrainie niz w Polsce, itd.)

Jak dla mnie EOT.

Moze ty po prostu miales szczescie i trafiles na udane egzemplarze.
Kolega jeszcze oprocz NEC ma jednego SAF'a na linku powyzej 20 km po
kliku wymianach w koncu chyba trafil na udany egzemplarz bo poki co jak
mowil jest ok.

(jak ci bardzo zalezy moge cie na prv skontaktowac z ta firma ktora
miala problemy z SAFami)