Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Adam <4esto_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 16:57:04 MET DST

dodam jeszcze ze zastosowanie w/w petli daje w 100% pewna diagnoze z
dokladnoscia do najmniejszej czesci skladowej sprzetu (tj takiej ktora mozna
wymienic samodzielnie) Zatem ciekaw jestem na czym konkretnie polega problem
w diagnostyce tego sprzetu ?
BTW: Tak sie sklada ze udalo mi sie wypozyczyc na testy link m-mux
8/16/34Mbps z modulem eth i powiem szczerze, dziala zaje...fajnie :)
wartosci, ktore otrzymuje podczas testow oscyluja w granicach max
przeplywnosci (uwgledniajac oczywiscie naglowki pakietow) W miare mozliwosci
bede dostarczal kolejnych refleksji na temat tego rozwiazania.
pozdr.
4est