Admin TVK Tel-Ka wrote:
>> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
>> od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
> Wyobrażam to sobie.. GTS to robił !
Potwierdzam, do nas GTS dzwonił najpoźniej 5 minut od padu czegokolwiek, co
powodowało niewidoczność naszego zakończenia łącza.
Dodać chciałem przy okazji, że do dobrą tradycję dzwonienia do klientów w
razie 'W' ma również nasz poznański POZMAN. Przykład z niedawna - przy
ostatnim wystrzale zasilania w sporym kawałku dzielnicy (rzecz miała miejsce w
sobotę) dyzurny NOC sam bombardował pogotowie energetyczne i oddzwaniał nam z
informacjami jakie są perspektywy przywrócenia zasilania. Mimo, że węzeł
Pozmana (podłączony do innej linii) otrzymał zasilanie dużo wcześniej niż my,
dopytywali się jeszcze kilkakrotnie o sytuację u nas. Brawo!
-- TOM AS33868 MAN Chociaż musi się nam zgadzać całkowita liczba wagonów, ich ilość w poszczególnych składach nieznana jest bliżej nikomu.Received on Tue Apr 18 12:45:04 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Apr 2006 - 13:40:01 MET DST