Re: GTS

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 12:40:48 MET DST
Message-ID: <e22fna$s29$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Admin TVK Tel-Ka wrote:

>> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
>> od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?

> Wyobrażam to sobie.. GTS to robił !

Potwierdzam, do nas GTS dzwonił najpoźniej 5 minut od padu czegokolwiek, co
powodowało niewidoczność naszego zakończenia łącza.

Dodać chciałem przy okazji, że do dobrą tradycję dzwonienia do klientów w
razie 'W' ma również nasz poznański POZMAN. Przykład z niedawna - przy
ostatnim wystrzale zasilania w sporym kawałku dzielnicy (rzecz miała miejsce w
sobotę) dyzurny NOC sam bombardował pogotowie energetyczne i oddzwaniał nam z
informacjami jakie są perspektywy przywrócenia zasilania. Mimo, że węzeł
Pozmana (podłączony do innej linii) otrzymał zasilanie dużo wcześniej niż my,
dopytywali się jeszcze kilkakrotnie o sytuację u nas. Brawo!

-- 
TOM
AS33868 MAN
Chociaż musi się nam zgadzać całkowita liczba wagonów,
ich ilość w poszczególnych składach nieznana jest bliżej nikomu.
Received on Tue Apr 18 12:45:04 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Apr 2006 - 13:40:01 MET DST