Re: TPSA ATM - polityka prokliencka?

Autor: Jarek Marciniak <jarek_at_satserwis.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 21:29:15 MET DST

> Standard WiMax nie przewiduje czestotliwosci z zakresu 3,6 - 3,8 GHz
> a na takie czestotliwosci byl przetarg.
> Chyba ze ktos zacznie robic urzadzenia na ta czestotliwosc specjalnie dla
> TP. W zadnym innym kraju tej czestotliwosci nie ujeto dla WiMaxa.

Co Ty wypisujesz... - urzadzenia wimax na pasmo 3,6 - 3,8 GHz (a wlasciwie
3,4 - 3,8 GHz) robi juz co najmniej kilku producentow - ja sam znam 4
rozwiazania znanych firm.
Sa tez juz rozwiazania na pasma uwolnione 5,2 - 5,8 GHz - np. Axxcelera
Broadband Wireless (system AB-Max), oraz rozwiazania na inne, dla nas
egzotyczne pasma typu: 4,9 GHz.

Spoko, tepsa, exatel czy netia - maja napewno w czym wybierac :-)

J.M.