Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_wiosna2006@janwer.com> napisał w
wiadomości news:e1jp00$cqo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Idylla" <idylla@polbox.com> napisał w wiadomości
> news:e1jor5$chh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > Od rana leży serwer pop3 firmy GTS (pop3.ipartners.pl). Co chwilę
> > przesuwają
> > czas usuniecia awarii - była 10:00, później 11, 14, następnie nie
> > określali,
> > później znowy 22 a teraz 00:00. Nie wiem czy im można wierzyć... Cóż
> > takiego
> > mogło się wydarzyć, że firma klasy GTS nie jest w stanie uruchmić usługi
w
> > ciągu 14 godzin??? Ktoś zbombardował ich wszystkie data centers?
>
>
> Może im się limit na neostradzie skończył?
Juz przeskoczyli z usunięciem awarii na 2:00 :(.
Pozdrawiam,
Idylla
Received on Thu Apr 13 00:15:15 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Apr 2006 - 00:40:01 MET DST