Re: TPSA ATM - polityka prokliencka?

Autor: ZodiaK <maciekNO_at_SPAMgrybow.net.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 13:33:28 MET DST

> Witam, chciałem zapytać jakie macie doświadczenia z "prokliencką" polityką
> TP wobec klientów którzy podpisali lojalki na ATM. Dostępne są spore
> rabaty
> na montaż i abonament i różne okresy umowy do 4 lat. Chodzi mi o to, czy
> łatwo "odświeżyć" taką umowę w czasie trwania do nowych warunków
> panujących
> na rynku tj. wciąż taniejącego netu. Czy TPsa łatwo daje się przekonać np.
> że za pieniądze które płacimy powinni dawać już 2xprędkośc wynikającą z
> pierwotnej umowy. Handlowiec przekonuje mnie, że tak robią ale....

Sam czekam na podłączenie i rozpatrywałem sprawe. Nie ma problemu zeby
dostać aktualna cene ale wytłumaczono mi to w ten sposób:
na poczatku podpisuje umowe na kwote 5000zl za powiedzmy 10Mb, po 3
miesiacach wiem ze 10 Mb kosztuje powiedzmy 3000 no ale nikt mi ceny nie
obnizy. Wyjscie to podwyższenie kwoty kontraktu na np 5500zł i wzięcie np
20Mb. Jasno okreslono mi ze jak podpisze na 2 lata to przez ten czas wartość
kontraktu moze tylko rosnać.

Maciek