Re: Od kogo lacze w Poznaniu ?

Autor: ZodiaK <maciekNO_at_SPAMgrybow.net.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 09:17:41 MET DST

jest z gwarancja 1900/1900 po jakiej warstwie ?? pomijając ze to jest łącze
które nie wykorzytuje 32 szczelin a 31 do transmisji wiec max co mogłes
uzyskac to 1984/1984 i gwarantuje ze tyle tym łaczem idzie - pomijam fakt co
pokazywał Ci iptraf, etc...

> W tzw. nowym polpaku (ten po obniżeniu cen) ma CIR=EIR, ztcw w starym
> CIR trzeba było sobie wykupić.
stary.... nowy... to dwie inne usług i dwie inne nazwy.
nowy : Dostęp do internetu w technologii Frame Relay
stary : Transmisja danych Frame Relay/ATM z dostępem do sieci Internet

Maciek