Re: u kogo najlepiej zarezerwowac .eu?

Autor: BROOK <biuro_at_nazwa.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 02:36:12 MET DST

> Pod kątem wniosków złożonych wcześniej (prerejestracja) na 7 IV, to
> rzeczywiscie wydaje się, że Eurid zaczal przyjmowac zgloszenia o 11 i
> niektorym registrantom udalo sie zacząć to robic o czasie.
> Na przyklad z whoisa Euridowego mozna sie dowiedziec, ze domena heyah.eu
> zastala zarejestrowana przez NASK już o godzienie 11.00.
>
> http://www1.whois.eu/whois/GetDomainStatus.htm?domainName=heyah
>

> Marcin

Panowie chyba można coś wymagać od Netart'u skoro kasę wzięli wcześniej !!!!
Jeżeli by uprzedzili, że będą tak pogrywać z klientami to można było
wypłacić zaliczkę na poczet prejestracji innej firmie co nie śpi do
17.00!!!!!

Chyba każdy klient zasługuje na odrobinę szacunku tymbardziej że trochę kasy
już tam zostawił ...

Pozdrowienia
BROOK

PS.
Ja osobiście czekam aż będzie już można przenosić dmeny do innych
operatorów. Bardzo ale to bardzo się zawiodłem. Nie boli to że się nie udało
zarejestrować to co się chciało, ale to że nie kiwneli palcem do godzin
późno popołudniowych !!! To jest poprostu ŻENADA !!!