Jarek Marciniak napisał(a):
> Współpracuje z pewna dużą firma handlowa mającą ponad 600 swoich biur w
> całej Polsce. W każdej z lokalizacji są co najmniej 2 szt. aparatów voip
> (Linksysa). Firma korzysta z jednej z najlepszych polskich platform (SIP)
> operatora X (nie będę tu robił reklamy - nie ma to akurat znaczenia). Od
> pewnego czasu w 60% lokalizacji bardzo znacząco pogorszyła się jakość
> rozmów, a czasami przeprowadzanie rozmów stało się wręcz niemożliwe.
>
> Okazało się że są to takie lokalizacje, gdzie Internet dostarczany jest za
> pomocą tepsianego dsl-a lub neostrady. Pozostałe 40% lokalizacji działa bez
> zarzutu, a są tam łącza różnej maści (mali ISP, Futuro, GTS, Polpak, Netia).
>
> Zauważyłem że moment wystąpienia problemu pojawił się mniej więcej w okresie
> wprowadzenia przez tepsę własnej usługi voip. Czy ktoś z Was ma podobne
> obserwacje? Wiecie co "w trawie piszczy"?
>
>
>
> Pozdrawiam
>
> J.M.
>
>
az przetestuje
ale watpie szczerze zeby sobie taki szafot wypletli - przeciez kazdy
klient zrobiony tak w jajo - moze szukac spokojnie konkurencji - no
chyba ze nie ma konkurencji.
Received on Tue Apr 4 22:45:11 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Apr 2006 - 23:40:00 MET DST