Re: Dzisiejsza Awaria

Autor: Dawid Piotrowski <admin_at_xirus.xxxvlo.lodz.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 21:22:55 MET DST

Użytkownik "Jarek Marciniak" <jarek@satserwis.pl> napisał w wiadomości
news:e0ufho$7qo$1@opal.futuro.pl...
> A jednak masz racje, rzeczywiscie na czesci lacz nie bylo ruchu miedzy
> 13.50-16.20. I to dotyczy tych zaterminowanych w Wa-wie. Te do Poznania
> dzialay ok.
> J.M.

No moje oba koncza sie na węźle do wawy. Do 20:20 były problemy z normalnym
funkcionowaniem styku. Gubił okolo 20 % pakietów, ale z tego co widze teraz
sytuacja sie poprawiła, zobacze rano. Tak czy siak jutro porozmawiam sobie z
administratorem GTSow. Dziwi mnie jeszcze czemu skoro łącze na Poznan
pracowala normalnie nie przelaczyli ruchu tylko narazili sie na tak znaczace
strary.