Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_wiosna2006_at_janwer.com>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 10:46:05 MET DST

Użytkownik "Mateusz Swatek" <mateo@ip24.pl> napisał w wiadomości
news:e0o180$c9e$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

> 1. rozwiazanie nielegalne

OK, zatem zostajemy przy 15 Mbps FD i jest 100% legalne, lub 30 i jest
_wystarczająco_na_nasze_realia_ legalne. Wiem co piszę. DFS i EIRP 100% w
normie, CE i CLBT.

> 2. pasmo wolne - postawie Ci polska antene sektorowa po drodze, zaloze
> karte 400mw i wlacze bandwidth test - gwarantuje 99% strat pakietow

W tym momencie zakłócasz działanie sieci teleinformatycznej i dokonujesz
przestępstwa. Wolne pasmo służy do jego używania, a nie do zakłócania
używania innym. Możesz odpalić 100 linków i przesyłać informację, ale celowe
zakłócanie jest czymś zgoła innym. Pewnie chcesz się dalej kłócić, ale
odsyłam Cię do precedensów z CB radiem. Identyczne problemy były i się
bardzo szybko skończyły.

BTW Po drodze musiałbyś postawić maszt, bo tak się składa, że nic nie ma, na
czym można antenę powiesić. Pole lub las. Zanim skończysz swoją inwestycję,
to ja już uruchomię link laserowy, lub skorzystam z dobrodziejstw OSPF.
Tymczasem US i IS przypadkowo dobierze się Tobie do d. z powodu
zaksięgowania kosztów, które _nie_służą_osiąganiu_przychodów_. O
sfrustrowanych ziomalach z mojej sieci, którym nie działa net z Twojego
powodu nawet nie wspominam. To nie ja dałem im Twój prywatny adres. :-)

Widzę u Ciebie rażącą nieznajomość prawa. Wiem, że Twoja firma (Veracomp)
sprzedaje drogie urządzenia Alvariona, Tsunami i inne także do WiMax.
Rozumiem, że jest Ci przykro i jestem wyrozumiały. ;-)

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/