Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 03:39:10 MET DST

Marcin Kuczera <marcin-n0spam@poczta.rybnik.pl> wrote:

> 34Mbit to nie dużo ;-)
> no a co do SAFa - GTS twierdzi ze są bardzo awaryjne, ostatnio stosują
> SAGEMy
> Jeżeli chodzi o ericssony, to jest to najwyższa półka, ale cena też jest
> konkretna

Miałem ponad 2 lata radiolinię SAF z GTS i nie było żadnych problemów,
aczkolwiek ekipy instalatorskie GTS miniej więcej w połowie 2005 roku
rzeczywiście twierdziły, że SAF-y walą się na potęgę i stąd ukłon w stronę
Sagema. Parę razy spotkałem się z instalatorami GTS na Emitelu, jak
taszczyli kilka sztuk uszkodzonych ODU SAF-a i klęli na czym świat stoi.
Rozmawiałem z nimi jakieś 2 tyg temu i podobno SAF się uspokoił, ale co się
zrazili i mieli problemów...

--
TOM
AS33868 MAN