Re: TPSA przyznaje się do przeci?żenia szkieletu

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_wiosna2006_at_janwer.com>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 00:19:29 MET DST

Użytkownik "Konrad Plich" <konradpl_wytnij@piotrkow.tpsa.pl> napisał w
wiadomości news:e0imap$10p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "futszaK" <futszak@post.pl> napisał w wiadomości

> No to wersja dla wolniej myślących:
> Sieć ATM jest ogólnopolska. Jednak dla abonentów kupujących łacza do
> Internetu w technologii ATM (czysty ATM, ATM z RADem dającym Fast
> Ethernet) wykorzystuje się ją tylko w relacji węzeł ATM przy lokalizacji
> abonenta - najbliższy Juniper dostępowy.
> Sieć ATM używana przez abonentów łącz do Internetu pełni więc FAKTYCZNIE
> rolę sieci dostępowej, zbierającej do Junipera ruch z okolicznych węzłów
> ATM.
> [...]

Gdybym chciał konkurować z TPSA, to czy mógłbym twierdzić to samo, co
powyżej?
Zakładam, że miałbym dwie używane sztuki Junipera z Allegro w kanciapie w
Warszawie podłączone do DSL i ogólnopolską sieć ATM. W moim przypadku ATM
też byłby jedynie siecią dostępową do internetu. Zaznaczam, że większych
abonentów podłączałbym bezpośrednio do Junipera.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/