Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?

Autor: KvS <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 16:53:32 MET
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <441ecc21$0$1453$f69f905@mamut2.aster.pl>

W artykule news:dvme8u$bra$1@news.onet.pl,
niejaki(a): Lee z adresu <lee23@poczta.onet.pl> napociwszy(a) się,
nastukał(a) w klawiaturę:

> Większość modemów można zarządzać zdalnie więc wizysty domowe nie są
> konieczne.

Zależy w jakim sensie.
Jeśli chodzi o poziom nadawania to nie bardzo się da, modem sobie
automatycznie dobiera poziom nadawania w zależności od tłumienia w kierunku
noda optycznego tak aby do CMTSa dotrzeć z żądanym przez niego poziomem,
jeśli tłumienie w kanale zwrotnym jest zbyt duże to nadaje ze zbyt dużym
poziomem i może któregoś pięknego dnia przestać działać.

-- 
Pzdr.
KvS
Received on Mon Mar 20 16:55:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Mar 2006 - 17:40:01 MET