Neas napisał(a):
>> Ten domowy czy ten biznesowy? Bo jak porownujemy domowy to trzeba
>> to robic z neostrada... ;)
>
> A mi się wydawało że sensownie jest porównywać usługi w podobnej
> cenie...
>
Niestety nie. Ceny ustalają marketoidzi. Dla marketoidów *KAŻDY* ich
produkt jest rewelacyjny. Więc jeżeli na rynku istnieją już dwa produkty
o tajemniczej nazwie ADSL, wybieramy ten droższy i "pozycjonujemy" swój
do niego. Pozycjonowanie polega na wyprodukowaniu setki prezentacji w
pałerpunkcie wykazującej wyższość Świąt Bożego Narodzenia nad
Wielkanocą, np. "nasz produkt jest lepszy, bo ma bardziej pomarańczowe
logo, a kolor pomarańczowy kojarzy się ze świeżością" i inne podobnie
zaawansowane tezy. Zarząd, choćby najbardziej inteligentny, po 60
prezentacji trafi szlag i dla świętego spokoju odpuści pozostałe 40
przyjmując ofertę. A potem mamy cuda - najlepszy produkt na rynku się
nie sprzedaje. I czas na ręczne robótki przy ofertach - promocje,
rimejki i inne ;-)
M.
Received on Sat Mar 18 22:10:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 18 Mar 2006 - 22:40:01 MET