Re: Tendencja :(

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 20:53:43 MET

Tue, 28 Feb 2006 19:23:22 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
<mateo@ip24.pl> napisał:

> i sami sobie kopia grob ...
> po co mam placic lona-bi provajderowi ktory dzieli 4 mbitowego DSL'a
> skoro sam moge miec za niewiele wiecej 6mbit neostrady ?

co to znaczy według Ciebie "niewiele więcej" ???

uwzględnij proszę abonament telefoniczny przynajmiej ten za 50zł który
wymaga TP dla usługi neostrada a którego nie wymaga urynaneciarz

> przynajmniej mi bedzie skype chodzil ...

u mnie skype chodzi na DSL 512 podzielonym na 8 osób

--
futszaK
601061867