Re: Tendencja :(

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 20:23:43 MET

Mateusz Swatek napisał(a):

> po co mam placic lona-bi provajderowi ktory dzieli 4 mbitowego DSL'a
> skoro sam moge miec za niewiele wiecej 6mbit neostrady ?
> przynajmniej mi bedzie skype chodzil ...

hehe i tak i nie.
wielu ludzi niestety nie ma pojęcia o tym co kupuje.
jak ziomal mówi, że będzie ktoś miał do 2 Mbps za 30 zł a ja oferuję
256kbps za 48,8 to ... wybierze tamtego ...
a potem niekoniecznie wróci do mnie, bo będzie miał złe zdanie o
naciągaczach.

Niemniej już się spotkałem z Klientem, który u mnie ma 256kbps a w
rejonie gdzie
nie mam sieci ma od kogoś innego 1Mbps (!). Za podobną cenę.
i mówi, że jakos dziwnym zbiegiem okoliczności u mnie "to ma zawsze 256
a u nich to ma przez większość dnia 30-60 kbps". Ale TEN akurat miał
porównanie ...

wojtek