Re: Tendencja :(

Autor: areskaro <areskaro_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 19:17:58 MET

futszaK wrote:

> wszystko zalezy od rodzaju generowanego ruchu

Dlatego pytalem ogolnie, logiczne ze jesli klienci biora tylko strony
www to szkoda kasy na peering ale jak to sa zatwardziali mielosnicy
sieci p2p to juz jest jakas szansa ze czesc (pewnie znikoma) przejdzie
przez to lacze. Ja sam chce wykorzystac zasoby sieci przyleglych np.
serwery gier ktorych u siebie nie mam postawionych oraz maly wspolny
serwerek plikow.

--
Arek Macak - Dardo
www: 	http://studio.dardo.pl