Re: Szukam jakiegoś p2p

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet2006_at_janwer.com>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 22:20:06 MET

Pink wrote:
> Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet2006@janwer.com> napisał w
> wiadomości news:dtvjd6$h5j$1@news.dialog.net.pl...

> Za słaby upload na tym iDSL do p2p.

Obecnie eksperymentuję z odpowiednim kolejkowaniem uploadu na dsl i okazuje
się, że mogę wycisnąć 2 megabity downloadu p2p pomimo uploadu 256. Testowane
na userach.
Jak na razie efekty są obiecujące i zastanawiam się nad dalszymi testami.
Szkoda mi marnować łącza symetrycznego na P2P. Co z tego, że wytrzyma więcej
sesji i pakietów, jeżeli ilość ściągniętych danych / usera jest niewielka,
ponieważ muszę ich mieć kilka razy więcej.

--
 Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/