Re: rurka 10 od TK?

Autor: Tomasz Paszkowski <acid_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 21:32:16 MET

W artykule <dthnh5$msv$1@news.telbank.pl> Konrado5 napisał(a):

> Użytkownik "areskaro" <areskaro@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem, że Telekomunikacja Kolejowa ma bardzo
> mało punktów styku z innymi sieciami.

to źle słyszałeś, mają tyle co potrzeba:

Level3,Telia,TPnet,WIX i wiele innych rozsianych po polsce (WASK,Pozman,TASK,
Pozman). Co do jakości ich łącz od 2 lat jestem bardzo zadowolony (przez 2 lata
zdarzyły mi się raptem 2 przerwy, które nie trwały dłużej niż 20m). Takiej
niezawodności nie ma GTS (często im kiedyś padało wyjście z wrocławia) czy
Crowley (często padało im szkło katowice-warszawa i skutkowało to zapchaniem
łącza wrocław-warszawa).

--
Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/