Re: Czy Echelon rzeczywiście istnieje?

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 19:26:54 MET

Dnia pieknego 2006-02-19 o 19:07:09 osobnik zwany Marcin Ciesielski
wystukal:

> Autorzy niektórych artykułów twierdzą, tak.
[ciach]
uprasza się o niekarmienie trolla pręgierzowego
MID : <dt8i72$3go$1@news.onet.pl>
<cytat>
Marcin Ciesielski napisał(a):
>Teraz chyba uwierzyłaś.
W dodatku wtedy eksperyment przyniósł spodziewane rezultaty -
dyskutanci połknęli haczyk. Co więcej, po wpisaniu słów "psychologia
naukowa" w Google Groups tamten wątek pojawia się na pierwszym miejscu
- to też się udało.
<cytat>

--
mst <at> gazeta <.> pl
- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.