Re: Szukam jakiego¶ p2p

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 14:33:38 MET

Mon, 13 Feb 2006 13:42:27 +0100, u¿yszkodnik "Lee"
<lee23@poczta.onet.pl> napisa³:

> Jakim cudem ci to wystarcza ? Ja mam na 450 ludków 2x4 mb DSLi na www i 8
> mb symetryka na reszte i ju¿ mi sie symetryk powoli zapycha, pakiety u
> ludzików ok 75% 300kbps i reszta 500 kbps.

wlasnie nie starcza i dlatego szukam jakich¶ ciekawych rozwi±zañ na
lepsze wykorzystanie nudz±cych siê przepustowo¶ci (odpowiednio 34Mbps
od routera do u¿yszkodników i 5 x 4Mbps od u¿yszkodników do routera)
co odci±¿y kompletnie zar¿niêt± przepustowo¶æ od routera w ¶wiat
(4Mbps). Jak siê uda to mo¿na rze¼biæ dalej, wszak konkurencja te¿ nie
ma darmowych ³±cz w ¶wiat :)

--
futszaK
601061867