Re: Re: Usunąć lub zmienić host

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 21:07:26 MET

On Sun, 12 Feb 2006 16:42:50 +0000 (UTC), I S wrote:

> Mam wlasnie zmienne IP . Przynajmniej tak mi powiedzial ostatnio podczas
> rozmowy tel. moj provider . Jednak ja od dluzszego czasu widze jedno i to
> samo IP i nie wiem czy czasem sie nie pomylil. Podobno IP przez pewien
> okres moze utrzymywac sie to samo ale moje mam juz 3 miesiace!

Moje domowe IP w ciągu 4 lat zmieniło się bodaj 3 razy. Ale niewątpliwie nie
jest stałe i nie mam żadnej kontroli nad tym, kiedy się znowu zmieni.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O