Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)

Autor: tm <msft_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 11:33:56 MET

On Sat, 4 Feb 2006 23:39:50 +0100, jokey wrote:

> zero kontaktu z nimi, gwizdneli mi numer pieciocyfrowy (zeby jakis jeszcze
> extra byl) a na prosby zeby cos zrobili odpisal wlasnie bot a pozniej juz
> dlugo dlugo nikt, telefonu tez zadnego nie ma zeby sie do nich dodzwonic i
> spytac :/ Po >5 latach taki skecz wycinac :(

Na ich stronie głównej masz jakiś telefon (0801...), ale czy się przez
niego daje coś załatwić - nie wiem.

Ostatnio znaleźli też ciekawą "metodę" na odciążenie swojej sieci -
regularnie wyłączają możliwość wysyłania wiadomości do użytkowników
offline, oczywiście tradycyjnie bez żadnego powiadomienia o tym fakcie.
Za to reklamy za kasę potrafią w sekundzie rozesłać do tysiąca
użytkowników.

--
Tom