Re: NTG? Rejestracja domeny...

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 15:55:02 MET

Hello januszek,

[...]

> ps. ten pośrednik, któremu płacisz nie robi nic innego jak to, że
> bierze od Ciebie pieniądze za to żeby zrobić samemu to co tu
> opisałem... ;P

Doskonale zdaję sobie z tego sprawę. I dlatego też, gdy zarabiając na
mnie tyle ile zarabia, zaczyna cudować z niefakturowanymi dopłatami,
to chce go zmienić. Proste?

Mam kaprys dać zarobić Polakowi - wolno mi? Ale zarobić legalnie i bez
problemów. Przez jednego nieuczciwego już musiałem udowadniać przed
UKSem, że nie jestem wielbłądem. Przez InterNASK, któremu
podziękowałem za współpracę 3 lata temu, zmarnowałem mnóstwo czasu na
składanie zeznań - toczy sie sprawa karna. Nadal dla Ciebie jest
niezrozumiałe coś?

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl