Re: NTG? Rejestracja domeny...

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 14:49:20 MET

Hello januszek,

> Misiu... Rejestrator jest rezydentem w USA... ;P

Robaczku... Rejestrator (np. eNom) działa przez swoich przedstawicieli,
prowadzących normalną dzialalność gospodarczą w Polsce, płacących w
Polsce podatki i wystawiających polskie faktury płatne na polskie
konta w polskich bankach. W przypadku płatności kartą idzie to przez
(prawie) polski Polcard i jest płatne w polskich złotych. A jak
rejestrator zaczyna cudować i koszty prowizji pośrednika
(platnosci.pl) w operacji kartą przerzuca na klienta, to zaczynają się
absurdy takie, jak wystąpiły w tym przypadku.

Godzina tłumaczenia księgowej, jak ma rozksięgować różnicę pomiędzy
fakturą a obciążeniem karty kosztuje mnie znacznie więcej niż ta
różnica.

Wyczerpałeś cakowicie zapas mojej cierpliwosci, maglując zupełnie nie
na temat. To nie jest Mydelniczka na Allegro, żeby rozmydlać każdy
temat.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl