Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 13:18:42 MET

Mon, 30 Jan 2006 12:18:03 +0100, użyszkodnik "rezist.com"
<ssij@paukie.com> napisał:

> tak sie konczy, jak sie zaczyna w dupie przewracac
> i poczatkowe zalozenia przyslania mamona i przerost
> formy nad funkcjonalnoscia

tylko że ja nie mam nic przeciwko mamonie dla twórców, ktoś stworzył
komunikator, utrzymuje te serverownie, dba o to, usuwa awarie to
należą mu się za to pieniądze jak psu buda

Obecnie są to pieniądze z reklam, niestety zeby wyświetlać reklamy
musze korzystać z oryginalnego klienta który sam w sobie jest darmowy,
ale wymaga systemu operacyjnego który darmowy już nie jest.

Druga sprawa to fakt ze ten oryginalny klient obciążą system w sposób
znacznie większy niż wydaje się do jego prawidłowego funkcjonowania,
nie jest wykluczone że to niby za darmo wiąże się z korzystaniem z
mocy obliczeniowej MOJEGO komputera do nie moich potrzeb o czym ja nie
jestem informowany.

Biorąc pod uwage udział GaduGadu w rynku, powinna zostać wprowadzona
jako opcja możliwość ODPŁATNEGO korzystania z serverów. Klient który
zapłaci nie będzie musiał oglądać reklam a więc nie będzie potrzeby go
zmuszać do korzystania z oryginalnego klienta pod jedynie słuszny
system operacyjny, dla klientów komercyjnych można by było postawić
OFICJALNĄ bramke gg<-->jabber i pare innych rzeczy

UWAGA:
FUT właściwa grupa

--
futszaK