Re: anonimowy zakup domeny

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 00:25:40 MET

Marcin Kuczera <marcin-n0spam@poczta.rybnik.pl> wrote:

> Czy jest jakakolwiek mo?liwo?? ?eby to wykona? ?
> Chodzi mi o to, ?eby nie by?o mo?liwo?ci sprawdzenia w prosty sposób z
> terytorium pl kto tak? domene zakupi?.

Jesli to ma byc tylko trudniej, to chyba jest pozbawione sensu. Kto bedzie chcial,
to i tak sprawdzi.

Jesli ma byc rzeczywiscie anonimowo... to najpierw zastanow sie co robisz.
Jesli skutecznie zatrzesz slady, to domena w kazdej chwili moze przestac
byc twoja i NIC z tym nie zrobisz, bo przeciez nie da sie ustalic
czyja ona jest :)

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 20. Bring in potential "new" roommates from around campus.  Give them