Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 07:38:41 MET

Sun, 22 Jan 2006 18:57:00 +0100, użyszkodnik Maciej Bebenek
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał:

> Zdaje się, że taki warunek nie jest konieczny przy powszechnie
> rozumianym dostępie do internetu.

Macieju, szkoda Twojego czasu na pjedynki słowne z kimś kto nie
potrafi odróżnić MANa czy Exatela od TPSA.
 Ja mieszkałem 2 miesiące w zupełnie obcym dla siebie miejscu i już
mnie ludzie zaczęli namawiać na robienie sieci wiec nikt mi nie wmówi
że się nie da, trzeba chcieć.

--
futszaK
601061867