Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 09:59:01 MET

Sat, 21 Jan 2006 23:52:54 +0000 (UTC), użyszkodnik
Grzegorz.Janoszka@S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
napisał:

> Wybór między dżumą a cholerą. Rzeczywiście wybór.

jak Ci sie nie podoba to sobie zalóż własną firme prowajderską, weź
male SDH od Exatela czy innego MANa i oferuj turbokosmiczne usługi
lepsze od nerwozdrady i łonabiprowajderow

nie stać Cie ??? Zatrudnij się u jakiegoś mniejszego lub większego
dostawcy Internetu, roboty nie brakuje, szkoda czasu na narzekania.

ja rozumiem kiedyś, nie było sensownego dostępu do Internetu, żeby
wejść na jakąś stronke trzeba było uruchomić modem (który nie zawsze
się łączył) i płacić za czas połaczenia, zaś IRCownik był uznawany za
nadużywający netu w sposób szczególny.

--
futszaK
601061867