Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetanospam_at_tuxpowered.net>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 14:11:34 MET

Dnia piątek, 20 stycznia 2006 13:43, Kolichowski Robert napisał(a):

> Ano, żeby Neozdrady ładnie działały i były tanie, to każdy musi się
> zrzucać.
> :-)

Strasznie mi się podoba na World of Warcraft ostatnimi czasy przenoszenie
raidów na późniejsze godziny, bo od 18 do 22 neostradowcy mają po 5 sekund
pingu :] A na Polpaku tak się nie dzieje...

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
|  Kajetan Staszkiewicz  | JID: vegeta@chrome.pl                  |