Re: dostep do w3cache.icm.edu.pl

Autor: Maciej Anczura <shog-usenet_at_icm.edu.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 13:42:50 MET

icek wrote:

> napisałem juz ze 3 razy :(
> Choć zdaje się,
> tutaj juz jestem..

W3cache rzeczywiscie korzysta z 42.pl/pl, ale lokalna baza synchronizowana
byla mocno niecodziennie, co testowo przestawilem. Mail jest jak najbardziej
poprawny i sluszny.

Tak zupelnie na marginesie; zaczynamy spedzac absurdalne ilosci czasu
w prokuraturach/komendach tlumaczac poczynania domoroslych e-oszustow
odbijajacych sie od naszego cache, wiec byc moze w przyszlosci pojawia
sie szerzej idace ograniczenia dostepu niz tylko wymog PL w opisie ripe. :/

--
sh