Re: Zadania na rzecz obronno?ci ! by?y URTiP

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 22:43:13 MET

Marti <marcin@niedzwiadek.com.pl> wrote:

> Witam wszystkich

> Chcia?bym zapyta? czy kto? rozwi?za? spraw? tematu wymogu zada? na rzecz
> obronno?ci i bezpiecze?stwa pa?stwa oraz bezpiecze?stwa i porz?dku
> publicznego

Tak, ktos rozwiazal, my konkretnie.
Uprzedzajac pytanie - bardzo prosto, zatrudnilismy czlowieka,
a kancelarie tez mamy wynajeta.
W sumie banal.

Ja zapytam odwrotnie - czy ktos tego nie rozwiazal do dzis?
Bo jak nie, to mozemy odsprzedac.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 19. Lock the door while your roommate is out.  When he/she comes back