Re: [neostrada] czy ktoś może mi kraść sygnał?

Autor: <jarek_at_message.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 00:49:40 MET

> Użytkownik "Jarek Obważanek" <jarek@message.pl> napisał w wiadomości

> Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś rozpuszczonym
> bachorem, któremu nic się nie podoba...
>
> Bartłomiej Miara

Wychodzisz z założenia, że mam cieszyć się tym, co mam i się nie odzywać? TP
sprzedaje stałe łącze, które działa czasami, a ja mam potulnie płacić i nic nie
gadać?

O darmowym necie w Rzeszowie mówi się od dawna, ale biorąc pod uwagę cytowaną
informację, to jeśli wszystko dojdzie do skutku, będzie na tym korzystać
centrum, a ja mieszkam na obrzeżu. Kwestia prędkości jest dla mnie istotna -
nie po to podpisywałem umowę na 1 mbit, żeby wracać do jakichś symbolicznych
transferów. Używam, a przynajmniej próbuję używać, neostrady w pracy do
przesyłania dużych plików podwykonawcom.

W dodatku tpSA tak skonstruowała umowę, że nawet w powyżej opisanej sytuacji ma
czyste ręce - nie mogę reklamować usługi, bo musiałbym stwierdzić, że nie
działa bite 12 godzin non-stop, a to akurat się nie przydaża (co i tak
sprowadzi się tylko do odliczenia 1/30 abonamentu, a nie do poprawy sytuacji).
Po drugie, aby zerwać umowę najpierw musiałbym z przyczyn leżących po stronie
TP nie móc korzystać z usługi w sposób ciągły przez okres 30 dni. Tu pojawia
się jeszcze jedno pytanie: co to znaczy w sposób ciągły i jak to udowodnić?
Zadaję konkretne pytania dotyczące chociażby kwestii prawnych, ale jak widzę
tutaj nikt nie umie czy też nie ma ochoty na nie odpowiedzieć, bo
jestem "rozpuszczonym bachorem, któremu nic się nie podoba".