Re: SKANDAL - kto wie co mowi prawo w tej sprawie?

Autor: dl <qnavry_at_nqzvaf.cy>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 16:26:54 MET

Użytkownik "I S" <john_williams.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dq1gr3$8lj$1@inews.gazeta.pl...

> Z Onetem czy z ta firma hostingowa gdzie mam serwer?

IMO - a wiem, co piszę ;) - nie zmieniłeś dns dla tej domeny. Nawet nie
próbowałeś. Najpierw skontaktuj się z firmą hostingową, niech dopiszą domenę
do swoich serwerów dns. Jeśli zostanie poprawnie utworzony rekord SOA, to
wtedy w panelu w Onecie zmień serwery DNS. To wszystko.

A apropos, to zawsze najlepiej jest się skontaktować ze źródłem - w tym
wypadku źródła są nawet dwa ;)

--
Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski
http://danlis.com :: email: daniel"malpa"admins"kropka"pl