Re: [ROTFL] "ziomalski" hosting

Autor: Marcin Kowalczyk <kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 18:46:59 MET

Tomasz Śląski w <dpm1ft$epj$1@opal.futuro.pl> zeznal:

> Teraz niestety tak. Przyniesie taki papiór od dohtora, że jest dyslektyk,
> dysortograf czy inny dysmózg i ma spokój.

zalezy od szkoly - ja jestem dys, kilkanascie lat pracy nad tym i bledow
raczej nie robie - ale np. nauczys sie dla mnie cyrlicy to jest wielkim
problemem [dlatego mam na studiach ruski w plecy i bede robic drugie
podejscie ;p]
Wszystko sprawa nauki i jak potraktuja rodzice - niektorzy "mamy dziecko
dys, niech se robi bledy" a niektorzy zmusza do pracy ;)
Rekordzista byl moj mlodszy brat, ktory kiedys napisal "iósz" (chodzilo o
już ;))) - gdzies w domu u rodzicow moze znajdzie sie ten pamietny zeszyt ;)

--
Panie, zainstalowałem Windows...
- Tak?