Re: Air-bites - opinie

Autor: Maksymilian Muller <emaxx_at_op.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 10:47:22 MET

darecki@wytnij.sobie.to napisał(a):

> Tak, sraty-traty i d* w kwadraty.
> To wyglada jak jakis zart, nawet firm "wacek w garazu" wypada lepiej.
> Mamy podobna oferte, tylko ze za 80zl mozna kupic 2M. Sa tez w tym gwarancje
> pasma, a dostep jest via RJ45. Mamy wifi na Ursynowie po 6zl/GB i bez
> abonamentu. Nie instalujemy DSLi, bo nie sa nam potrzebne, podlaczamy
> do... siebie, a dalej w swiat wieloma drogami
> I choc wydaje mi sie, ze chwilowo jestesmy najtansi,

Niema to jak reklama Atcomu :-) Panie Darecki z forum
http://forum.komrel.net/

> jestesmy odosobnieni. Napotykamy podobne oferty w dzialajacych sieciach,
> czesc z tych sieci kupuje od nas dostep, a czesc od innych firm. w TPSA
> kupuja tylko zupelne krzaki,

No jasne i tylko wy jestescie the best.

>takie o zasiegu jednego domu i 10 uzytkownikow,
> a przynajmniej nie spotkalem nikogo innego. Dlaczego?

Hmm to ciekawa teoria.

>Bo lacze, to nie tylko
> pasmo, to takze np. wydajnosc liczona w pakietach. Kazde lacze dziala z
> pakietami 1.5k, a ile dziala jak sa 10x mniejsze?Ruch z takiej sieci
> wyglada nieco inaczej

Tutaj sie zgodze, jednak jest tez kwestia cena -> wydajnosc -> awarynosc
-> cena koncowa. Nie wierze jezeli byscie byli mala firma ze stac was
bylo zaraz na lacze gts / crowley ktora sa na usn.
Uwazam takze ze nie milo Pan sie wyraza o malych operatorach (sam nie
jestem zeby nie bylo) ale to jest odczuwalne czytajac Panstwa cennik na
stronie glownej dla sieci osiedlowych.

> Takiego kitu, to dawno nie widzialem. A moze oni celowo instaluja
> jedengo DSLa na jednego usera?

Jezlei chodzi o airbytes to faktycznie nie zly kit i juz od dawna
smierdzi jakis przekretem.

> ps. miasto domyslne, wawa (zeby nie bylo, ze jak z wawy, to nie podaja
> miasta w postach) :)

Tak tak wiemy -) i nawet na jakiej ulicy.

Max