Re: Zamykąją GTS ;) ? Domena ikp.pl leży

Autor: Piotrek Kapczuk <pk-usenet_at_delete-me.hoop.pl.invalid>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 11:34:40 MET

In news:dpav4t$4ng$1@atlantis.news.tpi.pl,
Rafał Banaşkiewiç <rafal@NOSPAM.junglist.art.pl> typed:

> nooo odpłyneły wszystkei gtsowe in-addr.arpa, jest wesoło, ale nie
> dziwi mnie to ponieważ:

Nawet bardzo wesoło, szczególnie ich klientom :/

> The ikp.pl domain name is undergoing proceeding.
> registrar: Active 24 Sp. z o. o.
> al. Solidarnosci 117
> 00-140 Warszawa
> Polska/Poland
> +48.52 5810815
> bok@active24.pl
>

> szczególnie to co jest po dwukropku,
> niezły noworoczny zonk :-)

Już się dowiedziałem, że co to za registrar. Świadczą po prostu usługi
rejestracji dla GTS - ipartners.pl ma tego samego registrara. Wygląda na to,
że chyba ktoś za bardzo skupił się na Sylwestrze i zapomniał przedłużyć
rejestracji.

Jeśli by tak było, to pardon, ale
żeby mu skrzaty do serwerów naszczały.

--