Rejestratorzy wyrejestrowanych domen :)

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 15:25:09 MET

Tacy co porzucone domeny rejestrują i chyba czekają na to, że ktoś będzie
chciał odkupić. Jak są konsekwentni? Kiedyś miałęm domenkę jedną, nie
przedłużyłem no i oni podkupili. Mija rok niedługo i w sumie chętnie bym
sobie ją przywrócił, bo fajna była. Ciekawy jestem, czy będą sobie ją
trzymać na kolejne lata? Ja się nie upominałem, podejrzewam, że nikt inny
również nie, bo domena ta żadnej wartości dla nikogo poza mną nie stanowi.

Domena .pl, więc relatywnie najbardziej kosztowna.

--
Samotnik