Re: Problem z laczem (dlugie)

Autor: Parish <parish_bezspamu_at_student.prz.rzeszow.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 16:35:47 MET

Dnia Fri, 23 Sep 2005 21:21:57 +0200, Artur Marciniak
<arturpendragon@wp.pl> napisał:

> Problem nie zniknal. Co ciekawe, problem w ogole nie
> istnieje na serwerach umieszczonych we Francji. Sprawdzalem lagi w grze
> na
> serwerze francuskim zaraz po wystapieniu ich na serwerze niemieckim i
> zadnych lagow nie bylo - takze Polacy z ktorymi gram nie narzekaja na
> lagi
> na serwerach francuskich - jedynie niemieckich.

> Z tego co pamietam pierwsze dwa hopy zawsze byly takie, nie bylo z tym
> zadnych problemow. Uplynal limit czasu zadania po hopie 9
> (prs-tc-ks51-geth0-2.telia.net) jest prawidlowy. Operator serwerow
> [...]

Witam,
Mam ten sam problem z tą grą. Z tego co zaobserwowałem problem dotyczy
operatora Telii
i tylko serwerów gry w Niemczech. Klienci także z innych krajów mają
problem z dostępem
do gry (np. portugalski Netcabo). Problem dotknął osławionych niegdyś klas
83.0.0.0/8
i 80.0.0.0/8 z TPSA, Chello, Aster może i innych operatorów. Tracey tak
jak załączyłeś wyglądają
bez zarzutu. To samo działo się 8-go grudnia od godz. ok. 16:00 i trwało
chyba do 16-grudnia.
Problem znów pojawił się 26-go i trwa nadal.

Czy ktoś na tej grupie mógłby potwierdzić, że rzeczywiście występują
problemy ze zwrotnym
routingiem z Telii do Polski?

Mogę się mylić, ale coś mi się wydaje, że to wina Telii. Może ma to
związek także z tym
problemem BGP <dos0ho$5mp$1@atlantis.news.tpi.pl>

Dla zainteresowanych link do postu z forum technicznego
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=224422&p=1&tmp=1#post224422

--
Pozdrawiam,
Arkadiusz Dykiel