Re: Internet / warszawa / międzynarodowa

Autor: nierzucajacysiewoczynick <poconick_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 12:07:36 MET

> Mowie o takiej, ktora jest tylko dla Warszawy i nie jest opisana na stronach
> www.
> 99 brutto za inet i tv. Bez ich telefonu. Podlaczenie 1pln.
> W regulaminie promo jest sztywny podzial na cene inetu 46 i telewizji 53.

To jest tzw pelna stawka za TV i dziala to w taki sposob: jesli berzesz sama
TV masz ja taniej jesli z netem masz net taniej a TV po pelnej stawce.
Dlatego w Aster za zerwanie TV po pelnej stawce nie placisz kary, bo nie masz
zadnej promocji na nia.
Piszesz ze jest wyrazny podzial na net i tv - podzial w cenach, bo dostajesz
rabat na necie, ale jesli zerwiesz umowe na TV nie obejmie cie juz cena
promocyjna za net tylko pelna stawka dla abonentow ktorzy nie maja TV.
W rezultacie zaplacisz (bezpodstawna) kare za zerwanie tv i pelny (wysoki)
abonament za net

> Jest dosc restrykcyjna kara za zerwanie inetu (549 czy jakos) oraz zupelnie
> lagodna (52) za zerwanie tv.
> Upierdliwy haczyk jest na koniec okresu umowy chello - jesli sie nie wypowie
> na 30 dni przed
> koncem to ulega przedluzeniu o taki sam okres czyli 13 miesiecy wraz z
> karą...

To jest normalna umowa - dostajesz na cos rabat musisz wytrzymac inaczej
musisz zaplacic wyrownanie promocji. Co wiecej to jest sam abonamenet, a jesli
zerwiesz wczesniej musisz zaplacic wyrownanie ceny podlaczenia za net i za tv
co w UPC sie zupelenie nie oplaca bo dochodza ci kolejne setki do kary.
Poza tym to jest to co mowilam - "haczyk" pt dajemy ci miesiac gratis (bo to
jest szczatek i inaczej i tak by nie wyszlo) pozniej okres promocyjny a
pozniej i tak ich cena wskoczy na normalna i bedzie trzeba za to placic bo to
jest w umowie, ktora cie obejmuje.
zapoznaj sie z warunkami promocyjnymi abonamentu i podlaczenia ;)i porownaj. A
sie przekonasz.
 Mam to szczescie (w nieszczesciu) ze majac wybor i Aster i UPC mam rowniez
dostep do dokladnych promocji obu firm i znam ich haczyki, i wiem o
najblizszych promocjach jakie sa planowane, poza tym w obu firmach mam swoich
znajomych jako przedstawicieli handlowych i wiem jakie praktyki stosuja (nie
wszyscy). Choc czasem lepiej jest tych rzeczy nie wiedziec.
(wybralam Aster - mieli nizsza cene za lepsza jakosc)