Re: Sciema TEPS-y neostrada

Autor: OGONek~ <spamerzy_at_wszystkich.krajow.p#^&*@.sie>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 09:14:07 MET

Użytkownik "Dariusz Sznajder" <darek-news@beast.tu.kielce.pl> napisał w

> "Zmiana opcji usługi neostrada tp na opcję o niższej szybkości
> transmisji"
> Gdzie Ty tu coś o 12 miesiącach widzisz?

Ponieważ jest to nielogiczne. Po 12 miesiacach mozesz rozwiazac umowe bez
opłat to logiczne wydaje sie się że podpisując _nową_ umowę na 12 miesięcy
nie poniesiesz zadnych opłat.

Proponuje EOT żeby nie było flame-a

Chodziło mi tylko o poinformowanie szerszego grona żeby się na ten kruczek
nie złapali.

--
OGONek~
ps. Gdzie w nowej umowie mam napisane że coś zmieniam? Umowa brzmi: "