Re: Oferta dostępu do kanalizacji kablowej w sieci TP

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 10:24:25 MET

Użytkownik Gen12 napisał:
> Wodociągi, gospodarka ściekowa, ciepłownictwo, sprzątanie miasta, to świetne
> przykłady działalności samorządu terytorialnego.
> Nie słyszałem o awariach z tych dziedzin i opisanych przez Ciebie problemach
> z ich usuwaniem.

Bo woda zawsze dopłynie. Sieć jest oczkowana i dostajesz "inną" wodę nie
zauważając tego. Ciepło? We Wrocławiu właśnie sprzedali.
Sprzątanie? Niedobry przykład bo oni nie bazują na infrastrukturze
uzbrojenia terenu. Dlatego tutaj mamy konkurencę firm prywatnych na
całego i można to wprowadzić praktycznie z dnia na dzień.

> Jednocześnie trzeba przypomnieć, że samorząd terytorialny nie może być sam w
> sobie operatorem telekomunikacyjnym (ewentualnie jednostki samorządowe
> posiadające osobowość prawną), nie ma więc zagrożenia działalnością
> utrudniającą konkurencję i rozwój, co w przypadku TPSA jest standardową
> postawą.

Chciałem pokazać, że wcale z automatu nie będzie idealinie. Być może
jest szansa, ale nie ma gwarancji.

--
Olek