problem neostrada

Autor: Nietoperz <nietoperz.nietoperz_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 19:12:44 MET

Witam

Mam taki problem: Rozdzieliłęm w domu neostrade. Neostrada jest udostępniana
przez komputer z WinXP sp2. Mam modem TouchSpeed330. Gdy mialem
zainstalowany ten niebieski programik(zasobożerny) od neostrady dostarczony
przez TP SA internet chodził bez problemów. Wtedy jeszcze nie miałem
rozdzielonej neostrady. Lecz po odinstalowaniu tego programiku i
zainstalowaniu samych sterowników do modemu - thomson - oraz rozdzieleniu
internetu cos sie skopało i neostrada co pare minut tak sie wiesza że nie
można korzystać z internetu i wyłącznie i włączanie ponowne połączenia nie
pomaga. Dopiero po restarcie komputera neostrada sie podlacza poprawnie na
pare minut i potem znów wsi. Czy ktos ma jakiś pomysł co to może być.
Połączeniem neostrady może tylko zarządać komputer na którym jest neostrada,
przynajmniej tak konfigurowałem ją.
Dziękuje za wszelkie sugestie

--
---