Bezprzewodowy interent

Autor: Alec <pecety_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 17:19:02 MET

Pewne temat juz nie raz "ruszany",ale prosze podpowiedzcie jak siec wybrac ?
Jestem w zasadzie zdecydowany na IDEA - na razie na najtanszy abonament 60
zl 40 kBs, poniewaz mam internet w pracy w a domu potrzebuje tylko na jakies
otwieranie stron, no i genetralnie w trasie, a zawsze mozna pozniej zmnienic
na inny abonament.
Czy lepszym rozwiazaniem byloby moze skorzystac z uslug innego operatora lub
innego abonamentu ?
Zaznacze,z mieszkam w Gliwicach jezeli to ma jakies znaczenie