Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: RNAcid <rnacid__at__discordia.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 17:02:17 MET

Użytkownik spit pit napisał:

> ..a ile on placi za swoje Neo640Kbit a ile ty za 2Mbity pewnie w
> promocji,bo dla mnie to placisz mniej niz on wiec nie ma sie co czepiac.

Koniecznie chcesz się do czegoś czepić? To taka moda jest?
Poczujesz się lepiej jeśli powiem, że płacę za Neo2048 mniej niż
płaciłem za Neo640? Proszę bardzo - tak, płacę mniej.
Co nie zmienia faktu, że choćbym płacił złotówkę za Neo2048 i nie
osiągał takiego transferu to nadal mówiłbym, że mi się to nie podoba.

--
pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
[PGR3, Hexic, Kameo Demo]