Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 00:22:00 MET

Tomasz Paszkowski <acid@wp.pl> wrote:

> TKTelekom,ATMAN,Energis i GTS nie majsturją

Powiem tak. Zależy komu nie majstrują.

> Jest już dużo poniżej 700 zł przy zakupach >= 40Mb/s.

To niech ktoś z Tepsy w końcu ruszy dupę i przyjdzie mi złożyć taką ofertę,
ale bez gwiazdek i smallprintów. Bo takie po 350 zł/Mb to już dostawałem,
tylko że okazywało się potem, że BGP to nie można, o tranzycie obcych AS-ów
nie wspominając...

> A dla opów wielkości
> CDP,Futuro jest jescze taniej biorąc pod uwage ich volumen zakupu.

Masz jakieś przybliżone dane, czy uprawiasz drobną spekulację ;-) ?

--
TOM
AS33868 MAN Administrator